torsdag den 14. november 2013

Jul på den hygge-herlige måde #2


Inspireret af alle "jul på budget"-tankerne rundt i blogland er jeg gået i gang med at kreere materiel julestemning med de materialer jeg har gemt og glemt i skufferne. 
De heng(l)emte sager inkluderer store mængder papir, bånd og perler, som jo har masser af julepynt-potentiale. 

Jeg har længe gerne villet prøve at folde de geometriske figurer, der er vældig populære i blogland og på pinterest, så jeg kastede mig ud i projektet og det er helt sikkert så svært som det ser ud og min tålmodighed kom virkelig på prøve. (DIY's kan findes på Pinterest)







Men men men som I kan se, fik jeg da lavet 2 forskellige figurer inden jeg måtte kapitulere. 

Så nu er der også lidt geometrisk jul hos mig.


Geometric paper bolls as christmas decorations

2 kommentarer:

  1. Fin geometrisk jul :-) Hvordan laver man de fine ting - laver du ikke en DIY?? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for opfordringen, men det er jeg simpelthen ikke foldemester nok til, men jeg lægger gerne links til gode DIYs på bloggen.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...